Uplynulé kurzy lektora

Jak neztratit zákazníka v post korona době

Zákaznický servis & Prodejní dovednosti

Z kurzu budou těžit:

Je pro Vás zákazník alfa a omega? Chcete porozumět svému zákazníkovi v post korona době? Nechcete zbytečně přicházet o své zákazníky v současné chvíli?

Trénink obchodního vyjednávání s ohledem na post korona dobu

Prodejní a obchodní dovednosti

Z kurzu budou těžit:

Bojíte se vyjednávat? Dokážete vyjednávat i v dnešní post korona době? Chcete zvýšit svou profesionální obchodní úroveň?

Formou procvičování a tréninku dostanete praktické návody, jak na to.

Hodnotící rozhovor jako nástroj efektivního vedení

Manažerské dovednosti

Záleží Vám na výkonu Vašeho podřízeného? Chcete strukturovaně a pravidelně ovlivňovat výkon zaměstnance? Chcete profesionálně a strukturovaně vést pravidelné hodnotící rozhovory? Chcete dlouhodobě a cíleně poskytovat hodnotnou zpětnou vazbu?

Prostřednictvím hodnotících rozhovorů se naučíte motivovat a vést své zaměstnance
k osobnímu rozvoji a růstu výkonnosti.

Nahoru