Zpět na přehled kurzů

Hodnotící rozhovor jako nástroj efektivního vedení

Manažerské dovednosti

Z kurzu budou těžit:

  • Datum: 25. 03. 2020
  • Čas: 9:00 – 17:00
  • Lektor: Tomáš Landkamr
  • Místo konání: TCC s.r.o. Rohan Business Center, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
  • Kapacita kurzu: 12
  • Cena: 3800 Kč bez DPH

Záleží Vám na výkonu Vašeho podřízeného? Chcete strukturovaně a pravidelně ovlivňovat výkon zaměstnance? Chcete profesionálně a strukturovaně vést pravidelné hodnotící rozhovory? Chcete dlouhodobě a cíleně poskytovat hodnotnou zpětnou vazbu?

Prostřednictvím hodnotících rozhovorů se naučíte motivovat a vést své zaměstnance
k osobnímu rozvoji a růstu výkonnosti.

Co Vám kurz přinese?

  • Dozvíte se jaký má význam a smysl hodnocení pracovníků formou pravidelných strukturovaných hodnotících rozhovorů.
  • Osvojíte si přípravu na rozhovor s hodnoceným.
  • Naučíte se stanovit cíle a postupné úkoly pro jednotlivé zaměstnance a způsoby jejich dosažení, včetně termínů.
  • Naučíte se pracovat s prostředím pro hodnocení tak, abyste pozitivně ovlivňovali postoje podřízených vůči hodnocení.
  • Naučíte se zvládat emoce při hodnocení.
  • Seznámíte se s komunikačními hrami hodnocených i hodnotitelů.

Cílová skupina

Pro manažery, ředitele a vedoucí, kteří pracují nebo chtějí pracovat s hodnotícím rozhovorem v rámci vedení svých podřízených.

Obsah

  • význam a smysl hodnocení pracovníků
  • příprava na rozhovor s hodnoceným
  • stanovení cílů a postupných úkolů
  • způsoby dosažení cílů a postupných úkolů
  • prostředím pro hodnocení
  • zvládání emocí při hodnocení
  • komunikační hry

Přednášející

Tomáš Landkamr

Tomáš Landkamr

Training and Development Manager, vystudoval sociální pedagogiku. Na českém trhu působí jako trenér, kouč a manažer pro rozvoj přes 15 let. Ve svých školeních se opírá o konkrétní zkušenosti z vlastní manažerské praxe, které získal na pozicích v předních českých i nadnárodních společnostech. Specializuje se na zavedení a nastavení firemního vzdělávání především v oblastech soft skills. Jeho hlavní oblasti vzdělávání jsou obchodní a prodejní dovednosti, rozvoj managementu, trénink trenérů a školení zákaznických center.

Velice rádi zodpovíme každý Váš dotaz.

Nahoru