Zpět na přehled kurzů

Komunikace s klientem

Oblast poskytování služeb

Z kurzu budou těžit:

  • Datum: 30. 10. 2019
  • Čas: 9:00 – 13:00
  • Lektor: Gabriela Křečková
  • Místo konání: TCC s.r.o. Rohan Business Center, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
  • Kapacita kurzu: 12
  • Cena: 2200 Kč bez DPH

Pracujete s klienty? Umíte rozpoznat a odhadnout, co Váš zákazník potřebuje? Uvítali byste, kdyby lidé ve Vašem týmu porozuměli tomu, proč je důležité s klienty dobře komunikovat? Řešíte stížnosti, které se opakují? Myslíte si, že máte péči o klienty
v malíčku?

Co Vám kurz přinese?

Na kurzu se budeme věnovat těmto oblastem: 

  • pracovní standardy,
  • co potřebujeme k práci,
  • komunikujeme,
  • potřeby klientů,
  • neverbální komunikace (základ),
  • osobní zóny,
  • typologie klientů,
  • vzdělávání,
  • organizace práce,
  • kontrola.

Samozřejmostí je přihlédnutí k aktuálním potřebám účastníků, včetně příkladů z praxe.

Cílová skupina

Určeno pro personál hotelů, restaurací, zdravotnických zařízení, salonů krásy a dalších služeb, kde dochází ke komunikaci s klienty. (Kurz je možné uspořádat i na míru pro konkrétní provoz, vč. mystery a následné individuální konzultace nebo stínování vybraných pracovníků přímo na pracovišti. Pro více informací nás prosím kontaktujte na m.svobodova@tcc.cz).

Obsah

Přednášející

Gabriela Křečková

Gabriela Křečková

Lektorka, konzultantka, poradkyně, koučka. Má 21letou praxi v HR, v letech 2012 – 2018 zastávala post manažerky lidských zdrojů ve firmě působící v lázeňství, gastronomii a hotelnictví, kde měla na starosti tvorbu pracovně-komunikačních standardů včetně jejich interního školení, tvořila systém zaškolování pracovníků, hodnocení a zpětných vazeb. Pomáhá firmám a lidem rozvíjet jejich potenciál, analyzovat, nalézt nebo uvědomit si rezervy, které jim brání udělat potřebnou změnu nebo brzdí jejich rozvoj.

Velice rádi zodpovíme každý Váš dotaz.

Nahoru