Zpět na přehled kurzů

Komunikace v multikulturní firmě

Z kurzu budou těžit:

  • Místo konání: TCC s.r.o. Rohan Business Center, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
  • Kapacita kurzu: 12

Tento pokročilý trénink komunikace 21. století je navržen pro ty, jež pracují v multikulturním prostředí. Pracujete v týmu se zahraničními kolegy a nebo jste ve styku s klienty z různých zemí? Překvapují Vás rozdíly v komunikaci i spolupráci? Využijte možnost dozvědět se od zkušené lektorky o rozdílech více a naučit se je vnímat pozitivně. Seznámíte se s rozdílnostmi v komunikaci lidí z Holandska, Velké Británie, Ameriky, Německa, Indie a jiných zemí (dle potřeb společnosti) a získáte tipy, jak tuto znalost přetavit do praxe. Zvýšíte porozumění, spokojenost a eliminujete problémy s kolegy i klienty z různých kultur.

Co Vám kurz přinese?

  • Naučíte se komunikovat asertivně a efektivně s kolegy/klienty z jiných kultur.
  • Získáte nový pohled na své současné klienty či kolegy.
  • Budete schopni budovat lepší vztahy, eliminovat nedorozumění a dosáhnout většího oboustranného pochopení.

Cílová skupina

Obsah

  • Multikulturní komunikace
  • -  Komunikace v zemích s vysokým a nízkým kontextem sdělení.
  • -  Hodnocení - jak podat pozitivní a negativní zpětnou vazbu v multikulturním prostředí.
  • -  Přesvědčování - jaký přístup uplatnit s různými národnostmi.
  • -  Holistický přístup.
  • -  Vedení: rovnostářský vs hierarchický přístup.
  • -  Rozhodování - jak je činěno a v jaké fázi a jak ho mohu ovlivnit.
  • -  Důvěra - jak si ji vybudovat s kolegy z různých zemí.
  • -  Projevení nesouhlasu - konfrontace vs vyhnutí se konfrontaci.
  • -  Plánování - flexibilní vs lineární.
  • Typologie kulturní a osobnostní.
  • Emoce a jejich vliv na komunikaci.

Velice rádi zodpovíme každý Váš dotaz.

Nahoru