Zpět na přehled kurzů

Konstruktivní komunikace v náročných situacích

Komunikační dovednosti

Z kurzu budou těžit:

  • Místo konání: TCC s.r.o. Rohan Business Center, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
  • Kapacita kurzu: 8

Musíte se čas od času vypořádat s konfrontační či jinou komunikačně - náročnou situací? Máte obavy, nebo víte, že přijdete do kontaktu s nevlídnými, konfliktními nebo arogantními lidmi? Problémová komunikace zahrnuje celou škálu chování, se kterým si nemusíme vědět rady, nebo je pro nás nepříjemné. Tomu se tedy budeme na (jinak pohodovém) kurzu věnovat.

Co Vám kurz přinese?

  • Obdržíte 2 online diagnostické dotazníky zdarma jako pre-work ke kurzu.
  • Inspirace, jak efektivně komunikovat s problematickými typy lidí na pracovišti.
  • Společně si objasníme pozadí konfrontačních situací.
  • Rozdělíme si typy problémového chování podle situace či osobního nastavení.
  • Pomocí krátkého přehledného dotazníku si lépe uvědomíte, jaká je Vaše typická strategie řešení konfrontačních situací.
  • Budete lépe rozumět motivaci chování ostatních a lépe kontrolovat sami sebe a tím celou náročnou situaci.
  • Nacvičíte si rychlou relaxační techniku pro odstranění napětí z konfrontační situace.

Cílová skupina

Všichni, kdo především v pracovním prostředí naráží na komunikačně - náročné situace.

Obsah

  • Konfrontace – „jít do toho čelem“.
  • Jak změnit konfrontaci ega na konfrontaci názorů.
  • Typologie a charakteristika náročných osob.
  • Konfrontační chování a projev agrese v komunikaci.
  • Strategie řešení konfliktů.
  • Principy Nenásilné komunikace (NVC).
  • Asertivita a empatie jako efektivní komunikační nástroje.
  • Psychohygiena konfrontační situace.

Velice rádi zodpovíme každý Váš dotaz.

Nahoru