Zpět na přehled kurzů

Proč se (ne)bát médií

Z kurzu budou těžit:

  • Datum: 11. 09. 2019
  • Čas: 9:00 – 12:30
  • Lektor: Ing. Pavel Zuna
  • Místo konání: TCC s.r.o. Rohan Business Center, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
  • Kapacita kurzu: 12
  • Cena: 2900 Kč bez DPH

Hodilo by se Vám dozvědět se některé praktické rady, jak správně komunikovat s médii? Chcete lépe pochopit, jakým způsobem novináři a média uvažují? Existují obecně platné rady, jak vést komunikaci v krizových situacích? O tom všem se v našem kurzu mnohé dozvíte a budete o tom moci diskutovat.

Co Vám kurz přinese?

  • Pochopení motivace médií a jejich priorit.
  • Porozumění způsobu práce novinářů.
  • Analýzu základních vzorců při komunikaci s médii.
  • Schopnost správně vyhodnotit vliv času na tok informací.
  • Pomoc při rozpoznávání možných krizových situací.
  • Vyhodnocení správného způsobu komunikace v závislosti na typu krizové situace.

Cílová skupina

Kurz je určen manažerům, kteří jsou zodpovědní za mediální komunikaci. Také pracovníkům oddělení vnějších vztahů a lidských zdrojů, jejichž práci obraz firmy v médiích přímo ovlivňuje.

Obsah

  • Jak média uvažují.
  • Čas jako klíčový faktor mediální komunikace.
  • Krizová komunikace.

Přednášející

Ing. Pavel Zuna

Ing. Pavel Zuna

Bývalý šéfredaktor zpravodajství TV Nova a TV Prima, v TV Nova též náměstek programového ředitele zodpovídající za speciální projekty (mj. první dvě řady pořadu Česko hledá SuperStar). Autor publicistických projektů v televizi (Víkend, Střepiny) i na internetu (Slavné dny, Slavní neznámí).  Dlouholetý moderátor, šestinásobný držitel ceny TýTý za televizní zpravodajství.  Dnes ředitel pro vztahy s investory a veřejností v investiční společnosti EMMA Capital.

Velice rádi zodpovíme každý Váš dotaz.

Nahoru