Uplynulé kurzy lektora
Jak neztratit zákazníka v post korona době
Zákaznický servis & Prodejní dovednosti
Z kurzu budou těžit:
Je pro Vás zákazník alfa a omega? Chcete porozumět svému zákazníkovi v post korona době? Nechcete zbytečně přicházet o své zákazníky v současné chvíli?
Trénink obchodního vyjednávání s ohledem na post korona dobu
Prodejní a obchodní dovednosti
Z kurzu budou těžit:
Bojíte se vyjednávat? Dokážete vyjednávat i v dnešní post korona době? Chcete zvýšit svou profesionální obchodní úroveň?
Formou procvičování a tréninku dostanete praktické návody, jak na to.
Hodnotící rozhovor jako nástroj efektivního vedení
Manažerské dovednosti
Z kurzu budou těžit:
Záleží Vám na výkonu Vašeho podřízeného? Chcete strukturovaně a pravidelně ovlivňovat výkon zaměstnance? Chcete profesionálně a strukturovaně vést pravidelné hodnotící rozhovory? Chcete dlouhodobě a cíleně poskytovat hodnotnou zpětnou vazbu?
Prostřednictvím hodnotících rozhovorů se naučíte motivovat a vést své zaměstnance
k osobnímu rozvoji a růstu výkonnosti.