Zpět na přehled kurzů

Jak neztratit zákazníka v post korona době

Zákaznický servis & Prodejní dovednosti

Z kurzu budou těžit:

  • Datum: 24. 07. 2020
  • Čas: 9:00 – 17:00
  • Lektor: Tomáš Landkamr
  • Místo konání: TCC s.r.o. Rohan Business Center, Rohanské nábřeží 671/15, Praha 8
  • Kapacita kurzu: 12
  • Cena: 3800 Kč bez DPH

Je pro Vás zákazník alfa a omega? Chcete porozumět svému zákazníkovi v post korona době? Nechcete zbytečně přicházet o své zákazníky v současné chvíli?

Co Vám kurz přinese?

  • Odhalíte skutečné potřeby a cíle zákazníků v současné post korona době.
  • Zjistíte pravý důvod, proč firmy nyní (oproti době PŘED COVID19) mohou ztrácet své zákazníky.
  • Naučíte se lépe porozumět zákazníkovi v současné situaci.
  • Naučíte se správně nabídnout pomoc.

Cílová skupina

Manažeři, vedoucí, teamleadeři, supervizoři a operátoři v odděleních péče o zákazníka. Určeno pro všechny, kteří pečují o zákazníka. Pro členy VIP klubu TCC group sleva 20 % z ceny kurzu.

Obsah

  • Cíle a potřeby zákazníků se zaměřením na současnou situaci, jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu firmy
  • Důvody odchodu zákazníků, které mohou nově hrát důležitou roli v uvažování zákazníků
  • Typologie zákazníka s důrazem na to, jak správně porozumět každému zákazníkovi 
  • Nabídka pomoci zákazníkovi a způsob řešení v náročné situaci s ohledem na udržení dobrého vztahu se zákazníkem

Přednášející

Tomáš Landkamr

Tomáš Landkamr

Training and Development Manager, vystudoval sociální pedagogiku. Na českém trhu působí jako trenér, kouč a manažer pro rozvoj přes 15 let. Ve svých školeních se opírá o konkrétní zkušenosti z vlastní manažerské praxe, které získal na pozicích v předních českých i nadnárodních společnostech. Specializuje se na zavedení a nastavení firemního vzdělávání především v oblastech soft skills. Jeho hlavní oblasti vzdělávání jsou obchodní a prodejní dovednosti, rozvoj managementu, trénink trenérů a školení zákaznických center.

Velice rádi zodpovíme každý Váš dotaz.

Nahoru